Home » Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

 1.  Bezorgen

  

1.1  Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

 

Verzendkosten binnen Nederland:

Vanwege het risico op breuk, heb ik er bewust voor gekozen om meerdere sieradensetjes (vanaf 50 gram) te versturen middels een brievenbusdoosje met Track & Trace. Hierdoor zijn de verzendkosten wat hoger, maar zijn de risico's kleiner. Enkele setjes kunnen desgewenst in een envelop verstuurd worden. Dit is te kiezen tijdens het bestellen.

Mogelijkheden Verzendkosten
Brievenbuspost envelop 0-50 gr. 2,95
Brievenbuspakketje Track & Trace 0-2000 gr. €5,15
Pakketpost Track & Trace 2-10kg €7,45
Bestellingen boven de €50,00 GRATIS

 

1.2   Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
   

Ik doe iedere werkdag van maandag tot vrijdag mijn best om alle bestellingen nog dezelfde dag te verzenden. Bestel je op vrijdagavond, zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag verzonden, omdat PostNL helaas geen post meer verwerkt in het weekend.

 
Voor de bezorgtijden ben ik geheel afhankelijk van PostNL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heb je gekozen voor betaling via overschrijving dan word je bestelling verzonden als de betaling binnen is. 
   

1.3  Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
 
 

Helaas heb ik geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL. Heb je een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseer ik je om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heb je de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis? Neem dan contact op via e-mail, via whatsapp op 06-83112239 of bel naar 0572-356234. Het kan echter wel tot 8 dagen duren voordat PostNL bestelling bezorgd.
   

2.  Retourneren


2.1  Kan ik mijn bestelling retourneren?

 
Ja, je kan je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst naar mij retour sturen. In deze periode kan je de bestelling onbeschadigd terugsturen. Op maat gemaakte producten zoals ballchain, jasseron, leer en koord kunnen niet geretourneerd worden. Breng mij altijd eerst via de mail op de hoogte van de retour, dan kan ik het snel verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen aan u terug betaald.
  

2.2  Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
   

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor eigen rekening. 
  

2.3  Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
  

Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kan ik de artikelen snel voor je omruilen. Artikelen die speciaal voor je op maat geknipt zijn (zoals bv. leer, koord of jasseron), kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
   

2.4  Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
   

Neem contact op met de klantenservice dan probeer ik het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Heb je beschadigde artikelen ontvangen stuur me dan een foto, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vervangend artikel op!